czwartek, 14 lutego 2013

Happy Valentie's Day, My Little Vampire!

Jak chłopcy postrzegają ten świat? Czy bardzo różnią się od nas? I jak się zachowują, gdy chcą coś osiągnąć? Po trupach do celu? Bo w sumie to jeszcze nie wiem, bo nie mam tego całego "doświadczenia"... Czy często kłamią? Albo raczej, czy on kłamie? Nie chce mu wierzyć, po prostu nie chcę. Tylko to nie jest takie proste, jak ktoś trzyma Cię w pułapce, wiesz? I to ja sama gotuję sobie tę pułapkę, bo nie jestem wystarczająco pewna siebie. Muszę to zmienić i to jak najszybciej...
Tymczasem uważnie odmawiam. Oddalam to wszystko od siebie, bo tak trzeba. Ale w sumie nie zależy mi na niczym. Jakoś siły życiowe poszły sobie ode mnie. Przeczekam i to. Jak wszystko. Patrząc w tył: zawsze wszystko przeżywałam. Było różnie, ale żyję. Cała i zdrowa.
A dziś piękny dzień - Valentie's Day! :) Spędźmy go przy książce, pisaniu opowiadań na konkursy. Oto kolejny normalny dzień Kociątka. I cieszę się,że taki może być.

Pogodnych dni życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę