czwartek, 18 października 2012

"Durling, durling, we have got a problem..."

           Jak wiele może się zmienić. Jak wiele i w jak krótkim czasie. Oczywiście, wyjazd do Lwowa odbył się. Wyobrażałam sobie różne scenariusze, lecz nie przyszło mi do głowy, żeby ten "pięknooki" ,jak określiła go Ośmiorniczka, latał za tymi lafiryndami z innych szkół. Kleiły sie do niego jak muchy, a on wielce uradowany się nimi "zajmował". Kretyn. Idiota. Tak,tak,wiem. Jestem żałosna, ale gówno mnie to teraz obchodzi. Zmieniłam front. Ze słodkiej niewolnicy stałam się wredną jędzą, która kocha widok cierpiącego chłopaka. Za każdym razem,kiedy chce mnie znów wykorzystać, ja robię słodką niewinną minkę i "niestety" tym razem mu nie pomagam. Na kartkówce również "nie dosłyszałam"pytania albo po prostu bez żadnych oporów i skrupułów powiedziałam"nie".  Zemsta jest doprawdy słodka. Nie złamałam się ani razu. Gdy tylko oczy próbowały mnie przekonać, łamałam ten kontakt.Jestem z siebie dumna. A naprawdę jest tak, jak mówiły koleżanki. Ale ja głupia, nie widziałam tego, zapatrzona w idiotę! Odzywa się do mnie tylko w związku ze szkołą! Zawsze gdy ma w tym jakiś interes z korzyścią dla siebie!
   
       Jeśli chodzi o oceny, było źle. Dostałam trzy 3 i nie było ciekawie. Ale nie chce pisać już o tym. Wstąpię kiedyś.

Love,

Yours
Białe Kocię!


1 komentarz:

  1. Aj aj aj,niedobrze. bardzo niedobrze. a ja miałam taką nadzieję,że to ten. wszystko na to wskazywało. wielka szkoda. ale też o dobrze,że okazało się to teraz, w porę a nie za jakiś czas. w sumie cokolwiek byś nie powiedziała,to ta menda i tak zawsze będzie gdzieś w Tobie... współczuję naprawdę. ale nic z tym nie zrobisz.
    tak mi się skojarzył pewnie utwór : http://www.youtube.com/watch?v=SScOK4I1QFY&feature=player_embedded chociaż w nim akurat kończy się wszystko dobrze,ale tytuł i początek dość adekwatne.

    nareszcie coś napisałaś,bo już zmęczona byłam codziennym ,kilkakrotnym sprawdzaniem czy coś już tu jest :D

    a z ocen się wygrzebiesz. jesteś twarda i już nie takie problemy miałaś :D dasz radę mała,naprawdę,wierzę w Ciebie, Ty uwierz w siebie i wszystko będzie "cacy",że tak powiem :D

    trzymaj się, ściskam, Ośmiorniczka

    OdpowiedzUsuń

directxKursory na stronę