piątek, 28 czerwca 2013

Hmmm...

Dawno mnie nie było. Za to ile się działo! :-)
Po pierwsze zakończyłam etap gimnazjum. Od wczoraj możecie mówić do mnie per Licealistko.
Po drugie złamałam serce jednemu panu, który cały czas zapewniał mnie o dozgonnej miłości. Cóż ja mu poradzę, że nie mogłam zaoferować tego samego? Niektórzy po prostu nie pasują do siebie.
Po trzecie spotkałam się z Panem Artystą. No,no. Z tym samym Panem, o którym pisałam na samym początku bloga. Zastanawiam się nawet, czy mówić mu,że prowadzę bloga...Ale to inna kwestia, którą trzeba później rozważyć.

Spotkałam się również z moją przyjaciółką i jej (chyba można już mówić)chłopakiem. Co się porobiło z tym światem?! Wszyscy tylko ze sobą chodzą i się obściskują :-) Inna sprawa, że nie jestem lepsza...
Tak więc życie znów jest piękne, pełne kolorów..a w zasadzie jednego : złocistego <3 tak cudownie złocistego...!

Post krótki, nierozbudowany. Ale naprawię następnym razem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę