niedziela, 30 marca 2014

Skrzypek na dachu

Witajcie.
Wiosna już wreszcie przyszła, a wraz z nią cudowny nastrój. Teraz zaczynają kwitnąć pąki na drzewach i nic nie będzie w stanie zepsuć mi humoru. Oceny to nie wszystko. To liceum - to tylko kwestia szczęścia - czy nauczyciel będzie chciał, czy nie. Co z tego, że nauczę się wszystkiego? To już nie ma znaczenia.
W maju umówiłam się z bardzo dobrą koleżanką na sesję zdjęciową - naprawdę, ona robi mistrzowskie zdjęcia, więc może nawet ja: wyjdę wreszcie jak człowiek.
Poza tym byłam wczoraj na spektaklu "Skrzypek na dachu". Muzyka, stroje, gra aktorska - wszystko piękne i dopracowane.
IF I WERE A RICH MAN!
Oczywiście, byłam na wersji polskiej,ale posłuchajcie również tej. Poza językiem nie różni się niczym.
Dzisiaj moja młodsza (i jedyna) siostra obchodzi urodziny. Idziemy wraz z Caroline na spacer.
A jutro poniedziałek i nie mam za wiele lekcji. Zaczyna się cudowny tydzień.
Pozdrawiam Was, do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę