sobota, 5 kwietnia 2014

Jak się rozmnażają ptaki?

Dzisiaj był dzień otwarty w mojej krwiożerczej szkole. Poza tym, że mimo iż sobota, i tak musiałam przybyć na kurs ECDL, to w międzyczasie zerwałam się i przebrana w biały fartuch,jako przyszły lekarz, odpowiadałam na pytania zainteresowanych. Głównie pytali o języki. A niemiecki ich szczególnie przerażał i odpychał. Spotkałam różnych ludzi - w większości dziewczęta. Ale "chłopięta", bo inaczej nazwać ich nie można, również się pojawili. Naprawdę byłam zdołowana faktem, że mam więcej testosteronu niż oni. Świat stał się pod tym względem bardzo dziwny. Ale jako toleranycjni ludzie, przemilczmy tę sprawę. Jedno z pytań, które dostaliśmy,było jeszcze dziwniejsze od wszystkiego innego, a brzmiało :jak się rozmnażają ptaki? Niby proste,ale miałyśmy trudności z sensownym wytłumaczeniem. Poza tym, nie był to nasz zakres na pierwszą klasę.
Po zakończeniu musiałam oczywiście sprzątnąć naszą salę z grupą dziewczyn,bo przecież chłopcy nie będą sobie rączek brudzić, ani się wysilać noszeniem krzeseł i ławek. Ups, a może złamią sobie jeszcze jaki paznokieć? Tak czy owak, po sprzątnięciu, razem z Panną Informatyczną powiedziałyśmy ładne "Do widzenia" i udałyśmy się na obiad do nowego miesjca, zwanego "Naleśnikarnią". Jakże wielkie było nasze zdziwienie, gdy okazało się, że w tym mało odwiedzanym  miejscu można naprawdę przyzwoicie i tanio zjeść! Po zjedzeniu i stwierdzeniu, że szpinak z serem feta i gotowanymi warzywami, zawiniętymi w pysznym naleśniku, to znakomite połączenie - udałam się z Panną Informatyczną na przystanek. I tak oto wróciłam do domu.
A teraz okazało się, że razem z rodzicami i siostrą idę do kina na "Niezgodną". I kiedy tu się uczyć? Do zobaczenia, Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę