piątek, 31 sierpnia 2012

31 sierpnia - BlogDay 2012

A więc nastał ten oto "szczególny" dzień, kiedy to blogerzy z całego świata jednoczą swoje siły, by złączyć się w jedno i świętować dzień swoich podopiecznych - blogów.
Święto dość specyficzne, trochę dla niektórych może odstraszające, niemniej jednak postanowiłam wziąć udział.
Tak więc, polecam te oto blogi, które w moim przekonaniu do niebios się wznoszą i tam w obliczu niezmierzonej (po)chwały Białe Kotki są notorycznie czytane:
1.Mam Wątpliwość - A. Radomska - blog zabawnej, sarkastycznej i nieco szurniętej, ale jakże mądrej kobiety o niebanalnych poglądach - jak dla mnie I miejsce na liście polecanych.
2.Ośmiorniczki - blog (nie)zwykłej nastolatki o ciekawym spojrzeniu na świat, polecam!
 Hmmm....Chyba powinnam polecić 5 blogów, ale niestety nie czytam, ponieważ nie było mi dane poznać adresów tych jakże zacnych tworów ludzkiej ręki.
Dlatego też proszę, wyjątkowo(!) dzisiaj o jakieś spamy ;) Wszystkie "Fajny blog! zajrzyj do mnie" mile widziane. Nie krępuj się.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę