piątek, 24 maja 2013

Wieje chłodem

U każdego z nas przychodzi kiedyś czas zmian. To naturalne, że z biegiem czasu wszystko się musi zmienić. Miłość się zmienia, przyjaźń się zmienia...albo się kończy. Wypala się lub zmieniają się ludzie. Tak, tak, Caroline, mówię o Tobie.
Zmieniłaś się nie do poznania: jesteś chamska, wredna, (zazdrosna?tylko o co??). Coraz częściej z chęcią byś po mnie jeździła, zwłaszcza przy nauczycielach ( i nie mów mi, że są to żarty! Są bowiem pewne granice). Uwielbiasz stawiać mnie w złym świetle, jak udało mi się ostatnio zauważyć. Ale cóż, to typowe w moim życiu. Ludzie zawsze kochali mnie wykorzystywać,a potem na deser, mieszać od czasu do czasu z błotem. Ale ja jestem już tym zmęczona. Mam dosyć Twoich chorych humorków i tego, że myślisz, że jak coś mówię, to zawsze jest to przeciwko Tobie( przypomina Ci się sytuacja na muzyce, kiedy o coś spytałam, a Ty zaczęłaś się rzucać i słowa"odczep się" wypłynęły z twoich ust?). Proszę w takim razie. Ja naprawdę nie mam zamiaru dłużej tego znosić. Ciągle masz o coś pretensje, a najlepsze jest to, że myślisz, że jesteś wiecznie niewinna i nie robisz nic złego. Przecież to wszystko są tylko żarty! Ty lubisz żartować z ludzi, udawać, że ich obgadujesz, a tak, o po prostu, żeby się z nich pośmiać. Tylko wiesz co? Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Znasz to przysłowie?
Więc jeśli dalej masz mnie przepraszać, jeśli dalej masz zamiar przez dzień czy dwa być extra przyjaciółką, to sobie daruj. Ty sama nie będziesz! Masz przecież przyjaciół na pęczki, a od kieliszka jeszcze więcej ;] A ja wolę ich nie mieć, niż cały czas się męczyć z małą siksą, która notorycznie sprawia mi przykrość.
Hej,ho, na razie!

Ośmiorniczka natomiast mogłaby podac adres swego bloga, który jak zauważyłam zmienił adres! :) Czekam z niecierpliwościa na Twoje odezwanie.
Do zobaczenia wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę