czwartek, 18 lipca 2013

Czas akceptacji

     Jestem juz po dwudniowym pobycie u moich kochanych dziadków. Dziwnie się złożyło, że podczas tego krótkiego pobytu odwiedził nas wujek ze swoją nową dziewczyną - Anią. Pani Ania wygląda na osobę wyjątkowo ciepłą, cichą i spokojną. Bardzo przypomina Ciocię Asię (poprzednią żonę wujka). To pewnie dlatego wujek całkiem się zatracił. Na pewno odżył: schudł ok. 20 kg i jest uśmiechnięty od ucha do ucha. Czasem mam tylko wrażenie, że nie pasuje mi coś w tym wszystkim. Tak jakby ktoś zahipnotyzował Go, by zachowywał się skrajnie niepoważnie. Wiadomo przecież, że dieta - w jego rozumowaniu, przyjęta jako całkowity brak jedzenia" - nie może oznaczać tego,co dla niego. Będzie więc musiał wreszcie zacząć jeść, bo inaczej może się to bardzo źle skończyć.  Jeszcze chwilę i okaże się, że naprawdę ma anoreksję! Zaczynam się więc tym trochę martwić... To jest chyba chęć zaimponowania, a może zatrzymania nowej wybranki serca tak, by można było stworzyć rodzinę? Wujek z pewnością pragnie mieć dzieci, a teraz wybija ostatni dzwonek...Oboje mają w granicach czterdziestu lat, więc nie zostało im za wiele czasu... Niestety, dla mnie ich związek to zdecydowanie za wcześnie. W najgorszych snach nie przychodziło mi do głowy, że Ciocia Asia zniknie z naszej rodziny ot tak, a na jej miejsce przyjdzie ktoś zupełnie obcy! Oczywiście, cieszę się, że wujek jest taki szczęśliwy, że chce się jakoś psychicznie pocieszyć/poratować, ale ja potrzebuję czasu. Muszę lepiej poznać Panią Anię, czy się to wujkowi podoba, czy też nie. Niestety, nie będę od razu wpadać jej w ramiona, ani mówić przy rodzinnym stole rzeczy, jakie mówiłam, gdy była z nami Ciocia Asia. Wiadomo, że dla wujka stała się osobą bliską. Dla mnie jednak wciąż jest obca. Myślę, że nie będzie to łatwe dla nikogo. Myślałam też, że dla mnie będzie to prostsze. Myliłam się jak widać i wcale nie uśmiechają mi się już te wspólne "obiadki" ;/ Wiem jednak, że wujkowi bardzo zależy, żebyśmy się polubiły. Niech więc trwa ten "czas akceptacji"...
Pozdrawiam ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

directxKursory na stronę